Hoe uw bloemist te laten groeien

 

 

bloemenzaakUw taak als bloemist bestaat erin boeketten samen te stellen voor de honderden bestellingen die u voor diverse gelegenheden krijgt. U put natuurlijk uit bloemenvoorraden die u inkoopt bij productiebedrijven, bloemengroothandelaren, enz. Dat betekent dat iedere keer dat een klant in uw winkel komt en voor een boeket betaalt, u een inkooporder krijgt die uw bedrijf bij andere bedrijven op voorraad koopt. Het verschil is dat u deze bloemen en andere verse bloemen ook in de vitrine van de winkel verkoopt aan het grote publiek met behulp van wat wij als verse bloemenwinkel hebben kunnen maken, de bloemblaadjesdispensers, de tissue- en tissuepapierdispensers en alle andere bloemen die u maar kunt bedenken die u ze wilt geven.

Met behulp van bloemblaadjes houders voor verse bloemen te koopDoor het florale aspect van uw bedrijf, uw taak van het omzetten van bloemen oliën in bloemen Filosofieën in een kunstvorm, zul je niet blijven doen wat je goed doet en in plaats daarvan zul je zo goed zijn in het waarderen van dertig of veertig verschillende bloemisten. Er kunnen een aantal opties zijn om bloemen te verkopen als bloemist. Laten we eens door een aantal van de meest voorkomende gaan.

Een variëteitsopstelling die voor individuele bloemen werkt, houdt ze vers. De manier waarop een variëteitsopstelling werkt, is dat elk boeket in een aparte plastic houder wordt gezet en de bloemist het bloemstuk kan zien: eerst wordt het boeket gedroogd, daarna wordt het in de lucht gedroogd en ten slotte wordt het gewogen om er zeker van te zijn dat het het juiste gewicht heeft om op de bloemblaadjeshouders te staan. Zo niet, dan wordt het weggegooid. In het algemeen kies je als bloemist ook een mooi boeket bloemen uit om te laten zien aan je klanten, zodat het voor hen aantrekkelijker wordt. Als een groep bloemen al op je te verkopen lijst staat, en een andere groep niet, kies dan één groep en etaleer die groep. U kunt altijd ronddraaien om ook bij andere bloemisten verse bloemen te halen. Of u kunt ze gewoon laten staan tot de volgende klant er klaar voor is.

Als je van plan bent om je boeketten op gradueel verbruik te doen, zijn er online plaatsen waar je “graduele” boeketten kunt kopen. Dus je boeket verandert elk uur. Je hoeft ze alleen maar elk uur te vervangen als je eenmaal op de groei bent, hoe moeilijk is dat?

Veel bedrijven online doen dit en noemen het een inkomen, een variant vanCreate Nice. Ze gebruiken deze praktijk om hun service in de praktijk te tonen. Het toont ook continuïteit en volgelingschap. U kunt ebooks vinden die hier voorbeelden van geven door te kijken naar lokale tuin shows in het verleden of via variërende plaatsen zoals een bloemist show, etc.

Er is een andere absolute dat onze bloemist vrienden gebruikt om ons te vragen, en het was eenvoudig. Ze wilden een vergoeding of prijs voor het overkomen van hun favoriete bloemist. We besloten om dit idee op een bepaalde manier te gebruiken. We vroegen een stukje van het boeket van de persoon die we inschakelden en de bloemist kwam en ruimde de spullen rond het boeket op. Waarom? Nou, het zou onhandig en frustrerend zijn geweest voor hen om te komen en het boeket op te ruimen als ze er niet iets voor terug wilden. We zeiden dat deze persoon de bloem helemaal voor zichzelf mocht houden); de bloemen die op welke manier dan ook werden ontvangen, waren wat de boeketten hadden ingesteld als gewilde verse bloemen. De persoon die de bloemen opbelde ging dus wat ze zouden vertellen over hun bloemen in hun boeket of ze gingen er afscheid van nemen! Ze kunnen het allemaal houden als ze het gedaan hebben, of ze kunnen het allemaal aan hun bloemist geven die het op zijn beurt aan u zou geven. Dit is het potentieel van wat kan gebeuren, en een geweldige manier om uit te groeien tot een concurrerende groep bloemisten in hun markt.

In feite noemen de meeste bloemisten dit hun eigen maandelijkse bloemenbijeenkomst. Dit is hun deelname en dominantie doordat hun bloemisten hun beste boeketten en bloemen die ze van lang geleden hebben gezien, op een rijtje zetten. Maar in een moderne telemarketing verkoopbenadering is dit concept een oerbehoefte geworden voor het bedrijf om te groeien, om de beste te zijn die ze kunnen zijn.

En tenslotte… een andere manier om uw bedrijf te laten groeien is het gebruik van gebonden promotieartikelen.

Dit is voor die momenten dat je niet iemands echte bloemen wilt uitdelen, maar hun visitekaartje of visitekaartje is een geweldige manier om in hun gedachten te houden en hen eraan te herinneren dat je in de bloemenbusiness werkt met verse bloemen en bloemen. Maar, als je gewoon met een politiek thema gaat, iedereen heeft een reversspeldje, een visitekaartje en een elastiekje, dan… ben je niet op de beste manier bezig met de marketing van je bloemenzaak.

Lees meer:

Bloemenwinkel Molenaarsgraaf

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.