Administratiekantoor Leerdam

Kantoor, Wachtkamer, Leidinggevend, Bedrijf, Bureau

De advocaten zijn misschien niet uw gemakkelijkste klanten, maar zij vertegenwoordigen de belangrijkste klanten voor het bedrijf. Het eerste puzzelstukje voor de dagelijkse gang van zaken op het administratiekantoor is het opzetten en verwerven van de technologische hulpmiddelen. De 'mer' spint de huur af van de prijsstelling en dan weer als praktijkkosten van de staat, als een onvoorziene gebeurtenis. We hebben nu de technologie en de afhankelijkheid en werkten aan het verbeteren van het schikkingspakket. De lokale advocaat zal over het algemeen een verwijzing doorverwijzen, maar we maken er nu ook veelvuldig gebruik van en brengen onze diensten regelmatig op de markt.

Het tweede element is de moeizame taak om te innen wanneer en waar betalingen verschuldigd zijn uit de administratieve (correctie) transacties, debiteuren en rekeningconversiefaciliteit. De meeste van deze onderdelen van de administratieve operatie of 'Administratie' zijn mogelijk niet direct afhankelijk van on-shore personeel, maar de middelgrote bedrijven (banken) doen een groot deel van hun activiteiten. Op staatsniveau kan ongeveer 20 procent van de overhead van het Bureau worden uitbetaald aan buitenlandse regeringen en buitenlandse trusts. Daarom zijn buitenlandse overheden de grootste klanten van het Bureau.

Het derde element is het personeel. Het is onze ervaring dat een bureau met sprongen in omvang groeit, zeker als er nieuwe medewerkers komen. Natuurlijk is het maximale aantal van onze on-shore medewerkers dat nodig is 55 en we zullen ongeveer 50.000 hebben in onze bestaande bureaukantoren. Het nieuwe personeel zal uiteraard toenemen. Het werkelijke personeelsbestand heeft geen vaste bestemming, maar wordt beïnvloed door kosten, personeel en het bureau Beleid en Procedures. Het is niet eenvoudig om een ​​resourceplan te bedenken voor personeelsuitbreiding, maar we hebben de afgelopen jaren het geluk gehad om een ​​volledig scala aan gespecialiseerd personeel te kunnen vullen.

De volgende zorg kost. Het Bureau heeft een constante behoefte aan contanten. Hoewel de kosten voor het bureau worden betaald uit de middelen die bestemd zijn voor algemene kosten, worden de kosten voor onze klanten (subsidies/vergoedingen/andere producten) aanzienlijk verhoogd. Er zijn veel interne kosten, maar de externe kosten zijn behoorlijk hoog. Een uitdaging hierbij is dat de kredietverstrekkers en banken ten volle zullen profiteren van alle gunstige omstandigheden voor hun klanten en daarom moeten we ervoor zorgen dat we fondsenwerving relevant houden en daadwerkelijk geld van klanten aannemen wanneer het geld verschuldigd is. Als dat niet gebeurt, kunnen en zullen de banken een deel van het kredietrisico van een lening op zich nemen.

De laatste zorg is de kosten voor het milieu. Het is ons allemaal heel duidelijk dat dit een uitdaging is en in dit geval veel energie kost. Er zijn een aantal opties om dit probleem gemakkelijker te beheren te maken, en wij in het Bureau werden niet erg op dit niveau getild vanwege de tijd die nodig was om de fondsen bijeen te brengen vanwege de bezorgdheid over het milieu. Om deze reden zijn we van plan om in al onze activiteiten veel meer regelgeving na te streven en de energie-efficiëntie te verhogen. Dit vraagt ​​om een ​​wijziging van procedures/leidinggevenden. Het zal tijd kosten, maar onthoud dat elke actie die vermeden wordt, geld is.

Conclusie

In deze review hebben we het gehad over groei en hogere kosten. De echte uitdaging is echter om aan al onze interne vereisten te voldoen. In sommige gevallen leidt dit tot kosten die niet kunnen worden volgehouden. Ik merkte dat veel klanten en sommige concurrenten het serviceniveau verlagen. Ik geloof echter dat het tijd is voor verandering die ons allemaal ten goede zal komen, zowel qua kosten als qua kwaliteit. Ik wens u alle succes bij het financieren van uw toekomstige groei.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.